לוקה דונצ'יץ - לברון ואנטטוקומפו היו הלילה במיטבם. שניהם נכנעו ליריבים לא אנושיים - NBA - הארץ

לוקה דונצ'יץ - לברון ואנטטוקומפו היו הלילה במיטבם. שניהם נכנעו ליריבים לא אנושיים - NBA - הארץ. הבוקר רשם הכוכב הסלובני את אחת ההצגות האישיות הגדולות בתולדות האולימפיאדה, אם לא הגדולה שבהן. דונצ'יץ' מקבל חסימה מפאוול ודיוויס יוצא ללחוץ על דונצ'יץ' עד שבראדלי יחזור, בזמן שקוזמה עושה צעד במהלך הבא (0:46) דונצ'יץ' מקבל חסימה מפאוול וממשיך פנימה בזמן שבראדלי מנסה לרגע להמשיך לרדוף אחרי לוקה, אבל עושה. קוואי לאונרד חזר עם ניצחון, לוקה דונצ'יץ' ודאלאס הופתעו. אביו, סאסה דונצ'יץ ', הוא כדורסלן לשעבר וכיום מאמן בליגה הסלובנית בעוד אמו דוגמנית לשעבר, רקדנית וספורטאית המנהלת כיום מכון יופי בלובליאנה. לוקה דונצ'יץ' השתלט על הליגה מהרגע שהגיע וגרם לכל הספקנים (ואני בינהם) לאכול את הכובע.

אבדיה הוא לא לוקה דונצ'יץ', הנער הכי מרשים שנראה בכדורסל האירופי בכל הזמנים, אבל כשתגיע העת לבחור בו בדראפט כנראה יעלו סימני שאלה דומים. הסלובני, שנפצע אמש באימון, יחמיץ עפ ההערכות כארבעה משחקים. אביו, סאסה דונצ'יץ ', הוא כדורסלן לשעבר וכיום מאמן בליגה הסלובנית בעוד אמו דוגמנית לשעבר, רקדנית וספורטאית המנהלת כיום מכון יופי בלובליאנה. לוקה דונצ'יץ' ומייקל גורדן (עשה את זה במהלך המפורסם the shot נגד. לוקה דונצ'יץ' ממשיך לחיות בעולם בלי תקרות ולהפוך כל משחק של המאבריקס למופע שובר קופות.

כוכב במעקב - לוקה דונצ'יץ' / חיים - Hoops
כוכב במעקב - לוקה דונצ'יץ' / חיים - Hoops from hoops.co.il
הוא עומד על ממוצעים של 20 נקודות למשחק, 6.7 ריבאונדים ו־5 אסיסטים. קוואי לאונרד חזר עם ניצחון, לוקה דונצ'יץ' ודאלאס הופתעו. לוקה דונצ'יץ' מול סטף קרי. המשחק המרכזי של הלילה ענה על כל הציפיות כאשר בסיומו דאלאס הצליחה לעצור רצף שלילי של שישה הפסדים בעזרת לילה מטורף של לוקה דונצ'יץ', שסיים עם 42 נקודות (7. אבדיה הוא לא לוקה דונצ'יץ', הנער הכי מרשים שנראה בכדורסל האירופי בכל הזמנים, אבל כשתגיע העת לבחור בו בדראפט כנראה יעלו סימני שאלה דומים. כך עולה מדיווחים שמתפרסמים היום (שישי) בתקשורת האמריקנית. דונצ'יץ' נולד ב ליובליאנה שב סלובניה , בנם של סשה דונצ'יץ', כדורסלן עבר ששיחק ב נבחרת סלובניה ומרים פוטרבין, דוגמנית. לוקה דונצ'יץ' ומייקל גורדן (עשה את זה במהלך המפורסם the shot נגד.

גופיית משחק דאלאס לוקה דונצ'יץ', ₪169.00.

* השחקנים היחידים שקלעו 40 נק' + סל ניצחון על הבאזר בפלייאוף כשהם בפיגור: * דונצ'יץ' השחקן הכי צעיר שקלע סל ניצחון על הבאזר במשחק פלייאוף. ההייפ סביבו הלך וגדל ממשחק למשחק, אמריקה התאהבה בו ושרה לו שירי הלל(וקה). בארבעת העשורים האחרונים רק שחקן אחד רשם מספרים כאלו בגיל 19, בעונת הרוקי שלו. לוקה דונצ'יץ' השתלט על הליגה מהרגע שהגיע וגרם לכל הספקנים (ואני בינהם) לאכול את הכובע. המשחק המרכזי של הלילה ענה על כל הציפיות כאשר בסיומו דאלאס הצליחה לעצור רצף שלילי של שישה הפסדים בעזרת לילה מטורף של לוקה דונצ'יץ', שסיים עם 42 נקודות (7. לוקה דונצ'יץ' משגע את דאלאס | beautiful money #beautiful_money. הוא עומד על ממוצעים של 20 נקודות למשחק, 6.7 ריבאונדים ו־5 אסיסטים. הרוב היו בדיעה שאין פה באמת תחרות. אביו, סאסה דונצ'יץ ', הוא כדורסלן לשעבר וכיום מאמן בליגה הסלובנית בעוד אמו דוגמנית לשעבר, רקדנית וספורטאית המנהלת כיום מכון יופי בלובליאנה. לוקה דונצ'יץ' הוא כדורסלן סלובני המשחק בקבוצת דאלאס מאבריקס מליגת ה⁻nba, ובנבחרת סלובניה. הסלובני, שנפצע אמש באימון, יחמיץ עפ ההערכות כארבעה משחקים. סקרמנטו קטעה רצף של תשעה הפסדים על חשבון דונצ'יץ' וחבריו, שנכנעו 121:107 בביתם.

הסלובני, שנפצע אמש באימון, יחמיץ עפ ההערכות כארבעה משחקים. לוקה דונצ'יץ' ממשיך לחיות בעולם בלי תקרות ולהפוך כל משחק של המאבריקס למופע שובר קופות. ההייפ סביבו הלך וגדל ממשחק למשחק, אמריקה התאהבה בו ושרה לו שירי הלל(וקה). לוקה דונצ'יץ' השתלט על הליגה מהרגע שהגיע וגרם לכל הספקנים (ואני בינהם) לאכול את הכובע. המשחק המרכזי של הלילה ענה על כל הציפיות כאשר בסיומו דאלאס הצליחה לעצור רצף שלילי של שישה הפסדים בעזרת לילה מטורף של לוקה דונצ'יץ', שסיים עם 42 נקודות (7.

ארה"ב ניצחה את שאר העולם, קוזמה ה-MVP
ארה"ב ניצחה את שאר העולם, קוזמה ה-MVP from ynet-images1.yit.co.il
לוקה דונצ'יץ' משגע את דאלאס | beautiful money #beautiful_money. גופיית משחק דאלאס לוקה דונצ'יץ', ₪169.00. בארבעת העשורים האחרונים רק שחקן אחד רשם מספרים כאלו בגיל 19, בעונת הרוקי שלו. ההייפ סביבו הלך וגדל ממשחק למשחק, אמריקה התאהבה בו ושרה לו שירי הלל(וקה). לוקה דונצ'יץ' מול סטף קרי. יום רביעי, 27 בנובמבר 2019 פעם בדור: גם במקרה של אבדיה הסקאוטים יתהו האם הפוטנציאל ההגנתי הבעייתי. המספרים של לוקה דונצ'יץ' בעונתו הראשונה ב־nba היסטוריים.

כך עולה מדיווחים שמתפרסמים היום (שישי) בתקשורת האמריקנית.

לוקה דונצ'יץ' משגע את דאלאס | beautiful money #beautiful_money. ההייפ סביבו הלך וגדל ממשחק למשחק, אמריקה התאהבה בו ושרה לו שירי הלל(וקה). הבוקר רשם הכוכב הסלובני את אחת ההצגות האישיות הגדולות בתולדות האולימפיאדה, אם לא הגדולה שבהן. דונצ'יץ' נולד בליובליאנה שבסלובניה, בנם של סשה דונצ'יץ', כדורסלן עבר ששיחק בנבחרת סלובניה ומרים פוטרבין, דוגמנית ורקדנית. לוקה דונצ'יץ' ומייקל גורדן (עשה את זה במהלך המפורסם the shot נגד. סקרמנטו קטעה רצף של תשעה הפסדים על חשבון דונצ'יץ' וחבריו, שנכנעו 121:107 בביתם. המספרים של לוקה דונצ'יץ' בעונתו הראשונה ב־nba היסטוריים. הוא עומד על ממוצעים של 20 נקודות למשחק, 6.7 ריבאונדים ו־5 אסיסטים. אבדיה הוא לא לוקה דונצ'יץ', הנער הכי מרשים שנראה בכדורסל האירופי בכל הזמנים, אבל כשתגיע העת לבחור בו בדראפט כנראה יעלו סימני שאלה דומים. * דונצ'יץ' השחקן הכי צעיר שקלע סל ניצחון על הבאזר במשחק פלייאוף. אביו, סאסה דונצ'יץ ', הוא כדורסלן לשעבר וכיום מאמן בליגה הסלובנית בעוד אמו דוגמנית לשעבר, רקדנית וספורטאית המנהלת כיום מכון יופי בלובליאנה. לוקה דונצ'יץ' הוא כדורסלן סלובני המשחק בקבוצת דאלאס מאבריקס מליגת ה⁻nba, ובנבחרת סלובניה. לוקה דונצ'יץ' השתלט על הליגה מהרגע שהגיע וגרם לכל הספקנים (ואני בינהם) לאכול את הכובע.

לוקה דונצ'יץ' הוא כדורסלן סלובני המשחק בקבוצת דאלאס מאבריקס מליגת ה⁻nba, ובנבחרת סלובניה. יום רביעי, 27 בנובמבר 2019 פעם בדור: קוואי לאונרד חזר עם ניצחון, לוקה דונצ'יץ' ודאלאס הופתעו. * דונצ'יץ' השחקן הכי צעיר שקלע סל ניצחון על הבאזר במשחק פלייאוף. בעונה האחרונה שלו בריאל מדריד, כשהיה ברור כי לוקה דונצ'יץ' יהיה אחת הבחירות הראשונות בדראפט 2018, נהרו כתבי nba.

פרופיל 21 / בלוג ה-NBA
פרופיל 21 / בלוג ה-NBA from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
אבדיה הוא לא לוקה דונצ'יץ', הנער הכי מרשים שנראה בכדורסל האירופי בכל הזמנים, אבל כשתגיע העת לבחור בו בדראפט כנראה יעלו סימני שאלה דומים. סקרמנטו קטעה רצף של תשעה הפסדים על חשבון דונצ'יץ' וחבריו, שנכנעו 121:107 בביתם. * השחקנים היחידים שקלעו 40 נק' + סל ניצחון על הבאזר בפלייאוף כשהם בפיגור: בארבעת העשורים האחרונים רק שחקן אחד רשם מספרים כאלו בגיל 19, בעונת הרוקי שלו. גם במקרה של אבדיה הסקאוטים יתהו האם הפוטנציאל ההגנתי הבעייתי. גופיית משחק דאלאס לוקה דונצ'יץ'. לוקה דונצ'יץ' ומייקל גורדן (עשה את זה במהלך המפורסם the shot נגד. הבוקר רשם הכוכב הסלובני את אחת ההצגות האישיות הגדולות בתולדות האולימפיאדה, אם לא הגדולה שבהן.

הסלובני, שנפצע אמש באימון, יחמיץ עפ ההערכות כארבעה משחקים.

קוואי לאונרד חזר עם ניצחון, לוקה דונצ'יץ' ודאלאס הופתעו. דיא סבע > דראזן פטרוביץ׳ דראזן פטרוביץ׳ > לוקה דונצ׳יץ׳ דיא סבע > קיליאן אמבפה מ.ש.ל. לוקה דונצ'יץ' ומייקל גורדן (עשה את זה במהלך המפורסם the shot נגד. לוקה דונצ'יץ' משגע את דאלאס | beautiful money #beautiful_money. לוקה דונצ'יץ', שעיקם את קרסולו בתחילת המשחק מול מיאמי לפני כשבועיים, התאושש והראה לנו כמה הוא נחוץ למאבריקס ולליגה כולה. המספרים של לוקה דונצ'יץ' בעונתו הראשונה ב־nba היסטוריים. * דונצ'יץ' השחקן הכי צעיר שקלע סל ניצחון על הבאזר במשחק פלייאוף. הוא עומד על ממוצעים של 20 נקודות למשחק, 6.7 ריבאונדים ו־5 אסיסטים. בארבעת העשורים האחרונים רק שחקן אחד רשם מספרים כאלו בגיל 19, בעונת הרוקי שלו. לוקה דונצ'יץ' צפוי להיעדר כשבועיים. גם במקרה של אבדיה הסקאוטים יתהו האם הפוטנציאל ההגנתי הבעייתי. בעונה האחרונה שלו בריאל מדריד, כשהיה ברור כי לוקה דונצ'יץ' יהיה אחת הבחירות הראשונות בדראפט 2018, נהרו כתבי nba. אביו, סאסה דונצ'יץ ', הוא כדורסלן לשעבר וכיום מאמן בליגה הסלובנית בעוד אמו דוגמנית לשעבר, רקדנית וספורטאית המנהלת כיום מכון יופי בלובליאנה.